“Biz öğretmeyi seviyoruz…” ilkesiyle çıktık yola. Hep sevgi oldu yaptığımız işin temelinde. Öğretmeyi sevdik, Alpimli olmayı sevdik…
2000 yılında Erenköy’de iki odalı bir ofiste, tek öğretmenle başladığımız yolumuza yine Erenköy’deki iki şubemizle devam ediyoruz. Amatör ruhumuzu hiç kaybetmeden ama her geçen gün biraz daha profesyonelleşerek.
Öğrenci odaklı eğitim anlayışımızla,
- öğrenmede bireysel farklılıkları kabul ederek buna uygun geliştirdiğimiz stratejilerimizle,
- hep daha iyiyi hedefleyerek ve
- ilk günkü heyecanımızı hiç kaybetmeden çalışmaya devam ediyoruz.
23. yılımızda, sayısı her geçen gün artan ve kendisini “Alpim mezunu” kabul eden öğrencilerimizle ve işini hep aynı sevgiyle, heyecanla yapan genç, enerjik öğretim ve yönetim kadromuzla kocaman bir aileyiz…
Öğrenci Koçluğu Nedir?
Öğrenci koçluğu, öğrencilerin hedefleri doğrultusunda onları bu hedefe odaklayan, yapılması gerekenlere yönlendiren ve bu yönlendirme sonunda kendi farkındalıklarını görebilecekleri dinamik bir süreç oluşturmaktır. Bu süreçte öğrenci, aile ve Alpim Eğitim arasında bir işbirliği kurulur.
Alpim Eğitim’de öğretmenler aynı zamanda bir yol göstericidir. Öğretmenler rehberlik servisiyle birlikte öğrencilerinin her birinin ders çalışma yeterliliğini, okul başarısını, deneme sınav sonuçlarını izler ve değerlendirmelerini yapar.
Değerlendirme sonuçlarını öğrenci ve veliler ile paylaşır, gerekli çözümleri üretir ve öğrencileri yönlendirir.
Öğrencinin yönlendirdiği alanda başarısız olduğu fark edilirse yeni bir strateji geliştirilir.
Öğrenci koçluğu süresinde, kendine güvenen, kendi kaynaklarını fark edip kullanabilen, kendini istediği gibi ifade edebilen, motivasyonu yüksek, hedeflerine ulaşabilecek güce sahip mutlu bireyler amaçlar.
Alpim Eğitim Öğrencide Neyi Değiştirir?
Öğrencinin,
- ders çalışma performansı artar,
- motivasyonu artar,
- özgüveni artar,
- öğrenci en iyiyi yapma bilinci kazanır.
Alpim Eğitim’de öğretmenler aynı zamanda bir yol göstericidir.
Öğretmenler rehberlik servisiyle birlikte öğrencilerin her birinin ders çalışma yeterliliğini, okul başarısını, deneme sınav sonuçlarını izler ve değerlendirmelerini yapar.
Değerlerdirme sonuçlarını öğrenci ve veliler ile paylaşır, gerekli çözümleri üretir ve öğrencileri yönlendirir.
Öğrencinin yönlendirildiği alanda başarısız olduğu fark edilirse yeni bir strateji geliştirilir. Böylelikle sınavdan en iyi sonucu elde etmek için sürekli olarak izlenen, dinamik bir çalışma kurgusu oluşturulur.
Bu etkin takip ve ilgi sayesinde öğrencinin sınav başarısına olan inancı artar.